Jobb och husvisning....

Bjöd denna helg på..

i fredagsnatt så var det ganska lungt och skönt på jobbet...

Var hemma vid 4 på lördagsmorgonen somnade så fort huvet kom på kudden.. Vaknade av att pojkarna kom in och väckte mig vid 10. Det var bara att kliva upp för vi skulle på husvisning.. Alltid lika kul att åka och titta..Men vi "föll" inte för detta hus ( jo Lars gjorde det för att det var 2 garage ) så det är bara att kika vidare...

Lars tog med sig William hem till farmor och farfar och jag åkte hem och sov 2 timmar till...

Ja sen hann klockan bli 17.45 och det var dax att bege sig tillbaka till jobbet..
Trodde att det skulle bli en lugn kväll även denna jobbnatt,men  oj så fel vi hade..
22.30-03.15ringde det konstant!! Jag hade 30-40 min vänt i falun!!
Så vi hade att göra. Men det som är bra när det ringer´mycket är ju att tiden går så mycket snabbare.. Och vips så var klockan 4 och jag satte mig i bilen på väg hem igen.

Sov till klockan 11 och tog det lugnt fram tills vi gick upp till mamma och pappa och tiggde åt oss lite mat och sällskap :)

TACK UNDERBARA MAMMA <3

Ja och sen var det samma visa igen...Jobb mellan 17-23..

ursh vad jag inte tycker om det.. vill ju vara med William..

Ja så såg min helg ut..

Men NÄSTA helg är jag ledig och då ska pappsen ha sitt 60 år kalas.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0