Jobbhelg!

Vad skönt att denna tog slut fort och lätt :P
Har ju jobbat natt så nu ser jag fram emot nästa helg då jag är ledig igen..... Vill ju vara ledig jämt....

På lördags morgon så packade Lars och William in sig i bilen och körde till Voxna.. Till Lars´s morfar.. Williams farmor och farfar var även där.. Dom skulle sen vidare till Järvsö,Lars kusin Carro fyllde 18 år i lördags.
Jag skickade med kameran men som jag anade så kom den hem utan ett enda kort taget :(

Lars och pijkarna kom hem i går söndag och vi plockade ur lite grejer sen åkte vi vidare hem till Fredrik och Isac.
Var där i nån timme och umgicks med dom..Spelade tvspel och åt italienskbuffé :)



Skrutten i bilen.



Freddans snygga kök :)



Finaste Isac som spelar bowling med oss :D



Och när vi utövar sporten Bowling så råkar jag titta ut lite snabbt och ser att 5 st rådjur står på baksidan och äter!!! Hur coolt var inte det då!!?? Man ser ju rådjur så himla sällan och väldigt fort så är dom borta..Men nu kunde man kolla hur mycket och länge som helst..
Fränt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0