Slut på ledigheten!

JA FY TUSAN VAD DET HAR GÅTT FORT!! JA jag vet att jag har sagt det förut,men jag försår inte! Snart är han väl 15 och vill knappt veta av sin lilla mamma.. :(
Så i går var min sista mammadag på en bra tag! :( Ska ju iofs vara ledig i sommar men nästa gång blir väl vid nästa barn.. Om nåt år.. Men om 1 år gick så här fort så står det väl inte på förrens jag går med en stor mage igen :D Vill ha ett till barn när Wille är nånstans runt 2½.3 ½ år..Kanske 4..

Men det är bara att inse! Jag måste börja jobba..
TUR att vi har den fina gåvan att våra päron är så himla underbara och ställer upp på oss och tar William då det behövs..Då det krockar med våra timmar nu när vi inte har nå dagis än..
Men Lars ska ju även han vara hemma och vara pappaledig..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja här hemma finns fortfarande bacillerna kvar.. Nu är det Lars tur som är magsjuk.. William är fortfarande lös i magen men är pigg annars..
Men sen när Lars är på bättringsvägen så ska det här städas och vädras...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0